Після подтверженное замовлення через корзину Ваше замовлення буде присвоєно статус.

"В очікуванні"
Статус «В очікуванні» означає, що Ваше замовлення розміщений на сайті, але ще не не був оброблений менеджером.
"Очікує оплати"
Статус присвоюється замовлення якщо обраний способоб оплати На картку ПриватБанку, і очікує оплати
«Комплектується»
Менеджер перевірив і повідомив співробітникам нашого складу що товар для Вашого замовлення має бути скомплектована.
«Відправлений»
Ваше замовлення переданий кур'єрської або поштової служби для подальшої доставки за вказаною адресою. Інформацію про терміни доставки шукайте на сайтах кур'єрської або поштової служби.
«Тимчасово затриманий»
З якоїсь причини менеджер з обробки замовлень затримав Ваше замовлення. Як правило, це відбувається через те, що Ви вказали неточні (неповні) дані. Якщо Ви не отримали на e-mail повідомлення про причини затримки замовлення, будь ласка, зв'яжіться з менеджером по роботі з клієнтами по телефону +38 (066) 676-66-24
"Повернення платежу"
З якої причини Ваше замовлення було скасовано. Якщо скасування замовлення сталася не з Вашої ініціативи, то, швидше за все, компонентів, які Ви замовили, не виявилося в наявності. Для уточнення причин скасування замовлення, будь ласка, зв'яжіться з менеджером по роботі з клієнтами по телефону +38 (066) 676-66-24
«Завершено»
замовлення закритий